De laatste wedstrijd van dit voorjaar gaf het beeld van de hele competitie weer. Wisselend, met heel veel mooi tennis maar ook op momenten met een mindere concentratie en dat kan je je als tennisser niet veroorloven. Al met al, het 1e jaar in geel zijn er door de Spartanen mooie wedstrijden gespeeld. Vandaag speelden Nanne, Aiden, Max en Morris, zij moesten uiteindelijk de meerdere in Randenbroek erkennen, deze wonnen met 4-2.



















































